pátek 22. května 2009

Já jsem se opravdu snažila tu dvoutisícovou puzzli dokončit, nežli k nám Adéla přijde... A pak jsem ji před ní pečlivě schovala! A když za mnou přišla, tak jsem ji na desku s puzzlí vážně nepustila! Fakt je, že najednou tam Adéla byla, v poklidu provedla osobní hygienu a usnula.

Sorry, brácho :-( Ale zatím je puzzle celá a nedotčená, fakt!

6 komentářů:

  1. ahoj, jsme rádi, že jste všichni cestu i aklimatizaci zvládli v oukeji. já jsem věděla, že svoje nejmilejší kotě dávám do dobrých ruk krále miroslava ;-) tak hodně štěstí, ať se vám u miluna dobře bydlí. a klidně jí dávej jíst, kolik bude chtít, oni jsou teď děsně žraví (u nás právě padl za vlast další řízek), ale kočka se nepřežere. velká miluna si všimla, že je dětí míň a trochu hledá. přeju pěkný zvykací víkend, mája & spol.

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, je videt kockomil zacatecnik... prej "jsem ji na desku s puzzli vazne nepustila" :-D Uvidis casem, ze ted ma domacnost noveho velitele... jak psala maja - at se vam u miluna dobre bydli :-D
    Zirafka

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, mám pocit, že ji do jídla musím pomalu nutit, kašičku zblajzla po dvou hodinách a ještě ne všecku, a masíčko milostpaní nejdřív jen z ruky, teprve potom teda milostivě pár kousků z misky, ale teda že by se mohla přetrhnout, spíš se uvolila, abych měla radost... Tak uvidíme, zatím jí až na tu chuť k jídlu nic neschází, energie naopak přebývá, no a granulky tu má k dispozici celý den.

    OdpovědětVymazat
  4. Hele - klasika... kdyby mela hlad, tak se nazere, vi kde :-) Spis je ted ze vseho asi takova prekvapena a vykoukana, ze zapomina, ze by se melo taky zrat :-)
    Z.

    OdpovědětVymazat
  5. No, taky si říkám :-) A teď splivla docela slušný kus těch kuřecích kousků, tak to bude dobrý, prosadit se vážně umí ;-) Spíš mám trochu pocit, že když se o to jídlo nemusí rvát s pěti sourozencema, že si ho vychutnává pěkně v poklidu v průběhu celého dne - žádný 5x denně, dávkuju jí to asi nadesetkrát, aby se to nezkazilo... Na kotě je vážně potřeba taková malá mateřská "dovolená" :-D

    OdpovědětVymazat
  6. to, víš, je rozhozená, změna prostředí, ztráta smečky... nikdy nebyla sama a já jsem je ani nikdy nezavírala (jen 1x cca na 2 hodiny všechny do koupelny, aby nechodli na balkón, mám k věci takový ten superdemokratický přístup "mám kočky a můj prostor a čas je i jejich"). dej tomu čas a jako u každého vztahu - jasné pravidla a nekonečné množství lásky a to půjde ;-) mája

    OdpovědětVymazat