čtvrtek 21. května 2009

Připravuji byt pro plivníka. Honzovi jsem včera říkala, že už v pátek dostane náš byt nového majitele a Honza jen opáčil, že bychom jí měli naznačit, že tu také existují odbory ;-)

Takže:
- včera nemilosrdně vystěhovány veškeré rostliny, u nichž jsem měla dojem, že by mohly být jedovaté. Tudíž nám tu téměř nic nezbylo :-D Akorát kaktus jsem dala nahoru na skříň. Jo a zakoupila jsem šáchor a taky kočičí trávu, snad je milun nezlikviduje za týden a jako bombónek nepřikousne mou novou orchidejku :-/ To by asi odbory vyhlásily protestní akci...

- v obývacím pokoji nainstalováno velké škrabadlo a až se milun naučí trochu skákat, má z něj slušný přístup na parapet okna, odkud je pěkný výhled do ulice a taky je tam ten šáchor

- do rohu instalováno luxusní belgické WC s boudičkou a pachovým filtrem a od prvního dne nastane učení chození na krytý záchůdek, dvířka pro začátek odmontována, možná je tam časem vrátíme zpět, jestli to nebude plivník bojkotovat

- v mrazáku připraveno zatím pět přesně devadesátigramových porcí na droboučké kousíčky nakrájených kuřecích prsou, jakými bychom nepohrdli ani mi s Honzou k nedělnímu obědu.

- a jako bonus dostane plivník celé veliké kuchyňské šuple, které doteď zelo prázdnotou a jeho účel byl "až jednou přijdou děti" - v tomto šupleti má zatím dvoukilovku kotěcích granulí Gimpet, dvířka od WC a hračka "strašidýlko na prutu," kteroužto jsem nepohrdla ani já s manželem, jestli tohle miluna nenadchne, tak už vážně nevím co :-D

- a vzhledem k tomu, že to trochu popletli a z petshopu nám poslali trochu jiné hračky, tak se ještě teď vypravím a zkusím sehnat myši s rolničkou, myslím, že plivník ocení i hračky, které vydávají nějaký zvuk (zároveň přijatelný pro naše uši) ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat